Kadra

ja

Anna Szramska – dyrektor przedszkola, jest nauczycielem z 14-letnim stażem pracy. Posiada bogate doświadczenie, wysokie kwalifikacje, odpowiednią wiedzę i umiejętności do stwarzania warunków umożliwiających wszechstronny, harmonijny rozwój dzieci z uwzględnieniem ich indywidualnych predyspozycji oraz możliwości.Ukończyła wyższe studia na Akademii Świętokrzyskiej o kierunku Zintegrowana Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapia pedagogiczną oraz Roczny kurs w zakresie Zarządzania Oświatą

 

21557292_1539854422742582_2014424471_oSylwia Strzelecka– osoba otwarta, cierpliwa i szczera. Uważa że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne dlatego podziwia ich spontaniczność i entuzjazm oraz ciekawość świata. Ogromną wagę przywiązuje do osiągania przez dzieci samodzielności oraz radzenia sobie w codziennych  czynnościach.

 

Paulina Siecińska -absolwentka studiów licencjackich na kierunku Pedagogika Wczesnoszkolna i Przedszkolna w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie.  W życiu zawodowym stara się podążać za słowami Janusza Korczaka : „Aby zrozumieć dziecko i jego świat, trzeba na ten świat spojrzeć jego oczyma i z jego perspektywy” .Nauka w przedszkolu odbywa się w formie zabawy, która dostarcza dziecku przede wszystkim przyjemności a zdobywana wiedza jest „produktem ubocznym”. Ważne, aby dziecko czuło się akceptowane, docenione i kochane, wtedy z naturalną ciekawością i radością poznaje otaczający świat.

 

 

fullsizerenderEwelina Lipińska– absolwentka Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej- Curie w Warszawie- kierunek Edukacja Wczesnoszkolna oraz Przedszkolna. Praca z dziećmi sprawia jej ogromną przyjemność. W pracy stara się dawać z siebie jak najwięcej. Największą radość sprawia jej uśmiech oraz zadowolenie jej podopiecznych.

 

Mateusz Miernecki- lektor języka angielskiego. Naucza różnymi metodami, dostosowując je do indywidualnych potrzeb każdego ucznia tak aby rozwinąć wszystkie zdolności językowe, przede wszystkim przełamać barierę mówienia. Stara się zachęcić dzieci do nauki języka poprzez wprowadzanie gier i zabaw ruchowych.

 

Hanna Mendroch – rytmika ,absolwentka szkoły muzycznej I stopnia w klasie fortepianu. Studia podyplomowe z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej. Dwuletnie studia podyplomowe z kształcenia muzyczno – ruchowego (taniec, rytmika orffowska, choreoterapia) na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Zajęcia opiera o wybrane utwory muzyczne dostosowane do danej grupy wiekowej. Piosenki są podstawą zabaw i zadań dostosowanych do wieku i potrzeb dzieci. Przede wszystkim muzyka jest punktem wyjścia do szeroko pojętego rozwoju oraz do nauki wyciszenia i koncentracji.

                                                     

 

 

 

                                               Instruktorzy zajęć dodatkowych:

                                               

gottoMagdalena Wojewoda-glottodydaktyka, właścicielka i założycielka firmy edukacyjnej GLOTTOZABAWA, pomysłodawczyni autorskiej metody pobudzania zdolności językowych u dzieci, autorka książeczki z płytą „GLOTTOZABAWY Z PIOSENKĄ”, lektor języka angielskiego i niemieckiego, glottodydaktyk, lingwista, pedagog.Współpracuje z profesorem Bronisławem Rocławskim – wybitnym specjalistą wychowania językowego dzieci, twórcą systemu edukacyjnego – glottodydaktyki.Wprowadzi Dzieci do krainy niezwykłych GLOTTOZABAW, które stanowią bazę prawidłowego rozwoju mowy dziecka i ułatwią przyswajanie języka ojczystego oraz obcego, teraz i w przyszłości.

 

 

Marcin Sochacki-instruktor tańca

Dyplomowany instruktor fitness i tańca. Wielokrotny Finalista Mistrzostw Polski, Vice-Mistrz Polski w 10 tańcach, Mistrz Polski w Tańcach Standardowych klasy „A” oraz półfinalista na jednym z najbardziej prestiżowych turniejów „German OPEN Championships” w Stuttgardzie. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Posiada najwyższa klasę taneczna „S”.

Ma doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych z dziećmi, parami wyczynowymi oraz dorosłymi. Główny trener tańców standardowych w Klubie Sportowym „FAST-STEP”, które odnoszą liczne sukcesy na turniejach ogólnopolskich. Jako czynny tancerz czerpał wiedzę szkoląc się u czołowych trenerów z całego świata m. in Fabio Selmi, Simona Fancello, Mirko Gozzoli, Asis Khadjeh-Nouri i Justyna Hawkins.

Ma świetny kontakt z dziećmi, zaraża innych swoją pasją do tańca. Swoje doświadczenie zamyka w 15 latach czynnego współzawodnictwa w tańcu sportowym. Aktualnie prowadzi zajęcia taneczne w przedszkolach i szkołach oraz jest instruktorem par wyczynowych tańca towarzyskiego. Jest właścicielem Szkoły Tańca MOVE.

Krystian Kalmus-karate posiada uprawnienia instruktora karate kyokushin. Jest wychowankiem sensei Krzysztofa Markowskiego oraz instruktorem w klubie Bushi Team. Czynny zawodnik, Medalista Pucharu Polski oraz wielu turniejów ogólnopolskich. Sport oraz prowadzenie zajęć są jego pasją, która sprawia mu wiele satysfakcji. Prowadzi zajecia karate w przedszkolach oraz szkołach. Jego podobieczni z sukcesami biorą udzial w turniejach oraz rozwijają się, zdając egzaminy na coraz wyższ-e stopnie.

 

Magdalena Stawczyk-instruktor gimnastyki korekcyjnej,terapeuta Integracji Sensorycznej, fizjoterapeuta, terapeuta NTD – BOBATHTytuł magistra fizjoterapii zdobyłam na Uniwersytecie Medycznym im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu, tam też podjęłam studia podyplomowe w Studium Przygotowania Pedagogicznego w Zakresie Dydaktyki Medycznej.

Jestem certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej (I i II stopnia), terapeutą ręki, terapeutą TUS , międzynarodowym terapeutą NTD – Bobath for children oraz instruktorem Masażu Shantala. Ukończyłam liczne kursy i warsztaty z dziedziny pediatrii, miedzy innymi: Monachijską Funkcjonalna Diagnostykę Rozwojową, Metodę Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Kinesiology Taping, Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (PNF).Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas pracy w szpitalach, poradniach, ośrodkach wczasowo-leczniczych, szkołach rodzenia, w przedszkolach oraz w centrum rozwoju i kultury dziecka.

Moja praca jest moją pasją, a uśmiech dziecka jest dla mnie źródłem niegasnącej inspiracji do pracy i motywacją do ciągłego rozwoju zawodowego.W wolnych chwilach czytam, podróżuję oraz rozwijam swoje pasje artystyczne i sportowe.

 

Małgorzata Krajewska-neurologopeda ,absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku, na którym uzyskała tytuł magistra Edukacji elementarnej oraz Wydziału Filologii, na którym uzyskała tytuł Logopedy. Absolwentka Uniwersytetu SWPS w Warszawie, na którym uzyskała tytuł Neurologopedy. Absolwentka Uczelni Łazarskiego , na której ukończyła studia  o kierunku Zarządzanie i Organizacja oświatą.W dalszym ciągu doskonali swój warsztat poprzez liczne warsztaty oraz szkolenia. Praca z dziećmi doskonali jej kreatywność i cierpliwość, ale przede wszystkim jest dla niej źródłem pozytywnej energii. Stara się aby każde spotkanie było dla nich przygodą.

 

 

Natalia Świderska -robotyka absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku socjologia,  specjalność  rodzina-wychowanie-niepełnosprawność. Uważa, że dzieci uczą się najefektywniej przez aktywności, które angażują ich ciekawość oraz kreatywność. Świat klocków Lego właśnie taki jest. Jej zajęcia rozwijają sprawność manualną, myślenie przestrzenne oraz logiczne myślenie. Pomaga dzieciom zapoznać się z podstawowymi zagadnieniami wiedzy ogólnej o świecie czy przyrodzie. Posiada zestawy klocków oraz ponad 2.500 tys. instrukcji, które pomagają dzieciom koncentrować się na wyznaczonym celu.

Pasjonuje ją psychologia, a w centrum jej  zainteresowania jest dziecko- jego możliwości i rozwój. Uwielbia dziecięcą spontaniczność oraz radość płynąca z poznawana świata. Kontakt z dziećmi sprawia, że postrzega świat zawsze w lepszej perspektywie i taki też pragnie pokazywać dzieciom.

Religia -s.Katarzyna Koć

CERAMIKA

10170843_727779117304937_6008212763823881934_n

 

 

Marta Baranowska – Z ceramiką ma kontakt od dziecka, od kiedy Jej mama prowadziła pierwszą Pracownię Ceramiczną.
To ona zaraziła Ją pasją lepienia z gliny i poznawaniem sekretów ceramiki. Wspólnie przekazują to innym do dziś.

Od kilku lat prowadzi Pracownię GAGA w Zalesiu Dolnym. Jest osobą otwartą, komunikatywną i przede wszystkim kreatywną. Te właśnie cechy wykorzystuję w pracy z dziećmi najczęściej.

Na zajęciach ceramicznych rozwija zdolności manualne, poprawia motorykę małą i rozbudza wrażliwość i wyobraźnię przestrzenną przedszkolaków.

Możliwość komentowania jest wyłączona.